الأحد، 1 يونيو 2008

شلتي والأو أر (OR)

دى كلمات أغنية من تأليفي وتلحيني وهى طبعا واحدة من إبداعاتي واللى هاقدمها للفنان الرائع والمبدع الأصيل قرصان الطرب وأمير غناء ميت الخولى دمياط الأستاذ إبراهيم الشربيني أسيبكم مع الأغنية بقي
صحيت من النوم قلت اللى فات فات المهم الجااااااى
وفتحت الأو أر وذاكرااااااااااات
وقلت ده أنا ميد ترم وقفلت وشيت وقدمت
وادى المذاكرة والمراجعة وخلصت
وقلت يا رب وفى الامتياز أنا فكرت
وفى الشباك وقفت
وللسمااا بصيت
ولربنا دعيت
للإمتياز أنا حنيت
وعشان خاطر الحاجة شقيت
وعلى الامتياز عيني أنا حطيت
جت ليلة الامتحان وقلقت
ومن امتحان التخلفاااااات أنا خفت
قلت لأصحاااابي أنا اتخنقت
ومن الترم ده خلاص مليت
ومن المذاكرة اتهريت
ومن الظلم ياما عانيت
قالولى ما تخافيش ده غير الاو أر مانشيلش
وفى الامتحان ما نجاوبش
قلتلهم يا ريت بس ما نفولش
وكل واحدة تقوم وتضربلها البرشااام
وتقول يا ريت اللى جرى ما كان
وعلى الدنيا السلاااااااام
وعلى كوبرى طلخا راح أنااااااااااااام
دخلت الامتحان وعلى صوت الدكتور أنا اتخضيت
ومن تقليل الوقت أنا عانيت
وعلى ورقة الأسئلة بصيت
ومن الامتحان احوليت
وعلى المراجعة ما نويت
سلمت الورقة ومشيت
وأصحابي استنيت
قلتلهم كده الموضوع بقي ...........................................
لووووووووووووووووووووووووووووووووز
وكفاية عليكوا كده سلاموووووووووووووز
مع تحياتي لعمتى نهى وشلة
4S

هناك 10 تعليقات:

key of life يقول...

من الاحصاء للجرافيك للأو أو كدا اتأخرت اوى علي الكوبري بس هاستنى المسك الي بيجي في الاخر اتفرج بس
هنقول ايه غير سترك يا رب
سلامزات

lovely eyes يقول...

والله هو فعلا ترم لوووووووووووووز
وطبعا الامتحانات لذيذه بس هنقول ايه غير ان احنا احسن من غيرنا كتير ولا ايه
الحمدلله على كل حاجه ويلا هنستنى اخر امتحان علشان نشوف الختام هيبقى شكله ايه وربنا يستر الترم ده
ومبروك يا حبى على البلوج الجديد

Adel Mody يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Adel Mody يقول...

اغنية جامدة ناقصها موسيقى وتبأة مادة

Adel Mody يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
MY FATE يقول...

شكرا ليكوا يا جماعة
أيوة كده ارفعوا من معنويات الواحد
وبالنسبة للموسيقي أنا لحنتها برضه
بس لسه بأدور على حد يغنيها بقي عشان تشتهر والواحد يبدأ يكسب ويلم فلووووس
ههههههههههههههههههههههههههههه
يللا سلاااااااااااااام ونلتقى بعد الجريمة
ربنا معاااااااانااااااااااااا

مجهول يقول...

انا اعرف واحد يعنيها بس صوتو وحش و مجانا..........

MY FATE يقول...

ايه ده بجد فيه حد ناوى يغنيها؟؟؟
ومجانااااااااااااااا؟؟؟
وصوته وحش كمااان؟؟
ده كده كتير قوى عليااااااااا
أنا قلبي مش مستحمل
بس مش عارفة والله
هأفكر فى الموضوع الأول
شكراااااااا ليكوا بجد
سلااااااااام

Adel Mody يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

¨°o.O ( do2_do2 ) O.o°¨ يقول...

جميييييييييييييله

بس متاخر الرد شويه

اعذرينى مش متعود الف واتمشى قى المدونات

بس بجد جمييييييييييله وفكرتينى بدكتوره عزيزه -الله يمسيها بالخير-

ربنا يوفقك علماً وادباً (: