الأحد، 1 يونيو 2008

دخول إلى عالم التدوين

أهلا بكل الناس
السلام عليكم
دى أول مرة فى حياتي أعمل مدونة وأول مرة أجرب إحساس أنى أعبر عني نفسي وعن تفكيري قدام ناس كتيرة ممكن تدخل مدونتي
عشان كده أنا فرحاااااااانة
بالرغم من أنى أيام امتحانات حاليا والواحد زهق خلااااااااص بس اهو قربنا نخلص ونبدأ الإجازة ونبدأ فى الاجازة نشوف كل اللى نفسنا فيه عشان نعمله وكل اللى نفسنا نحققه عشان نحاول نحققه
عامة أنا سعيدة جدااااااااا وفرحانة جدااااااااااااااا
ونفسي أقدر أطلع كل اللى جوايا هنا وأسمع أراء الناس فيا وفى فكرى عشان أستفاد ويا ريت كمان أقدر أفيد
وكفاية عليا كده دلوقتى
سلاااااااااااااااااااااااام

هناك 10 تعليقات:

key of life يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
key of life يقول...

اهلا يا دي النور المدونات نورت يلا ياستى هننتظر انجازاتك بقي ;)
سلام

Unknown يقول...

الف مبروك عليكي البلوج :D

ويارب فى الاجازة تحققى اللى انتى عاوزاه
وانا كمان

ومنتظريم مواضيعك :)
سلام

MY FATE يقول...

الله يخليكي يا هند ويا سمر وإن شاء الله الواحد يحاول يعمل حاجة ويطلع اللى جواه صح
نورتوا المدونة
سلاااام

lovely eyes يقول...

مبرووووووووووووك يا جميل على البلوج بتاعك
رغم انك كنتى قايله بعد الامتحانات
مستنين المواضيع الجامده بقى

sara magdy يقول...

ألف مليوووووون مبروووووووك على البلوج الروعة والكلام الجميل الجامد ده
وكويس إنك عملتيه عشان تطلعى كل اللى جواكى وننتظر المزيد من إبداعاتك
والمواضيع الجامدة
ومبروك مرة تانية على البلوج

MY FATE يقول...

الله يبارك فيكوا وعقبالكم كده
وأكيد طبعا أنتوا عارفين أن أنا كان لازم أنشر أغنيتي وخصوصا بعد الامتحان فقلت يللا بقي نتوكل على الله ونعمل المدونة مع أنى كنت عايزة أستنى لحد يوم عيد ميلادي
بس يللا بقي
المهم ربنا يسترها فى اخر مادة بقي عشان نخلص وناخد الاجازة
سلااااااام

diyaa mahmoud يقول...

لو كنت اتاخرت اكتر من كده كنتى هتشوفينى بعد كده كل خد عليه تفاحه

مبروووك وبجد كلام جميل
مستنى جديدك

مجهول يقول...

مبروووك على البلوج مستنين جديدك

MY FATE يقول...

الله يبارك فيكوا
وأهم حاجة تفضلوا متابعين المدونة على طوووووووووووووول إن شاء الله
وكلكم بجد منورين
وكفاية كده لأحسن عينيا هتدمع ههههههههه
هبل ليلة الإمتحان بدأ يشتغل اهو خيررررر كله بيقلب خير فى الاخر ربنا يسترهااااااااا
سلااااااااااام