الاثنين، 2 يونيو 2008

الدنيا ريشة فى هوا



أولا السلام عليكم
ثاينا طبعا عذرا لسمر سيدتي الفاضلة لأنى استلفت الاسم ده منها بس زى ما بأقول اللى بيحب حد بيحب كل حاجة تيجي منه
الأغنية دى ليها ذكريات كتيرة فى قلبي وقلب شلتى العزيزة 4S
كنا دايما نغينها واحنا فى الكلية لما الدنيا تمطر علينااااااااااا وكنا طبعا نبقي فرحانين جدااااااااا ونفضل نمشى تحت المطر ونروح مبلولين زى ما نكون اربعة بط وقعوا فى الميه هههههههههههههههه
ونروح البيت ماما تقعد تزعقلى عشان مبلولة خااااااااااالص وحالتى صعبة وأنا من النوع اللى بيحب يفرفر هههههههههههههه
اقعد اجيب اعذار ليها عشان ماتزعلش مني وتقولى كلمتها الشهيرة وما ركبتيش تاكسى ليه؟؟؟؟
أرد انا ردى الشهير وأقول ما أنا كده كده هأتبل لحد ما أوصل للبوابة بتاعت الجامعة ولحد ما أوقف تاكسى تقولى هى أحسن ما تاخدى السكة كلها فى المطر تبقي مشيتي حبة وركبتي الباقى ارد الرد المفضل بتاعى وأطلع أجرى اللى هو وذنب سواق التاكسى ايه أنى أبل التاكسى للراجل الغلبان؟؟؟؟ (شفتوا البراءة؟؟)
أنا عملت الموضوع ده مخصوص عشان أقول سبب انى اخترت الاسم ده ألا وهو الذكريات اللى قلتها ولأن مودى كان مدى على الأغنية دى وأنا بأعمل المدونة وبما أنى أنا بغزالة ومتقلبة المزاااااااج قررت قرار جمهورى أنى كل يوم أدخل أقول الغزالة موجودة فين أنا وأصحابي طبعا
وبالنسبة لمزاجى النهاردة فهو جميل لولا الجريمة اللى المفروض الواحد يذاكرها دى وبأقول لسمر وباقى شلتي
"أخاف أن تمطر الدنيا ولست معاكى فمنذ غبتي وعندى عقدة المطر"
وبالنسبة للصور فأول صورة دى للمنصورة مدينتي فى أيام الشتا
واللى تحتها صورة للنيل وكوبرى طلخا
أيوة هو ده اللى أنا ناوية أنتحر من فوقه وانط فى الميه اهو عشان تبقوا عرفتوا وتروحوا هناك وتقروا على روحى الفاتحة
يللا سلام عشان لسه مادة ونخلص الامتحانات بقي

هناك 4 تعليقات:

key of life يقول...

هممممممممم
يرخص الغالي ليك يا حبيبي
يا سارة انا ومبادئي وارائي وكلماتى تحت امرك :)
انا انهارده النص الاول من اليوم كنت مكتئبه لكن النص التانى مفيش احلي من كدا ;)
سلامزات

lovely eyes يقول...

طبعا انتى قولتى على كل الذكريات الجمليه اللى بينا وبعدين يا ساره احنا قولنا ان بينا وبين بعد مافيش الكلام ده
وبعدين كويس يا سمر انه قلب اليوم والمزاج اتعدل لانه عندى زى الزفت بقاله يوم يعنى ده تانى يوم ادعولى يتعدل بقى
سلامات

MY FATE يقول...

مسااااااااااء الخير عليكوا كلكم
النهاردة ليلة امتحان الجريمة
أخر امتحااااااااااااااااااااااااان
لولوووووووووووووووووووى
بقالنا أكتر من شهرين ونص بنمتحن وأخيرا هنخلص
نفسي أعمل فرح عند الكشك الحبيب أصله وحشنى قوووووووووووووى من أول الامتحانات وأنا ما شفتوش ليه وحشة والله
طبعا انا إحساسي عجيب النهاردة خايفة من المادة العجيبة دى وناوية أتعلم الهاك مخصوص عندا في المادة دى وفى عمو كانط وهوبز وبنتام دول عشان حرااااااااام اللى بيحصل
أنا والله العظيم كنت عملى رياااااااضة
ولا بأعرف أحفظ ولا أهبب
بجد ربنا يسترها
والأغنية اللى بتعبر عن حالى حاليا هى
"على بالك أنا ولا بيحلالك خلاص بعدى وقادرة تعيشي من بعدي وسبتيني وناسية ولا فاكرنى بأعانى وقلبي بيعانى ومش عايز أقولك غير وحشتنى "
بس كده كفاية بقي
إن شاء الله أجى بكرة وأكتب موضوع مفرح بمناسبة الاجااااااااااازة وأن الواحد اتعتق من الامتحانات دى
ربنا يسترها علينا فى الجريمة دي وتعدى على خير من غير ما البوليس يكبس على اللجنة هههههههههههههههههههههههههه
يللا سلامااااااااااات

solo يقول...

الحمد لله وبعد طول إنتظار الإمتحانات خلصت والجريمة عدت على خير وإحنا دلوقتى فى الأجازة عايزة المزاج يبقى كويس عشان تستمتعوا بالأجازة وشكرا ياسارة إنك فكرتينا بالزكرايات الجميلة وهى أحلى أيام فى حياتى اللى مش هتتعوض أبدا وإحنا الأربعة مشين تحت المطرة اللى كانت متعمدة تمطر علينا وخاصة يوم الأتنين ولا نسيتوا وشكرااا مرة تانية يا سارة