الثلاثاء، 29 سبتمبر 2009

My Fate


Again I'm in one of these situations
where
I do every thing i can
so I can reach my dream
but the last step to that dream
isn't mine to take

it isn't my call to make
it's someone's else decision to take
and it's either
that person won't take that step

or I'll keep waiting for him to take that step

so I can reach my dream
and I keep living in the probabilities
that he will take the decision now

or the next day
or the next month

or I might just die
before I see him taking that step

so I keep telling myself that it's my destiny
it's MY FATE

and I can't argue with that

cause it's God's well
maybe it won't be good for me if I did reach my dream
and the only thing I have is my Prayers to God



هناك 10 تعليقات:

Angel يقول...

and the only thing I have is my Prayers to God
Just Pray i know u have't another way
rbna ma3aky w m3 el.gamee3

أيمن دولار يقول...

WOOOOOOOOOOOOW!!!
What a beautiful post!

I feel every word in it. and your waiting condition make me belive that may be my unknown girl is also wating for me to ask her to mary me.

I should congrate you.

you are such a emotional girl

avery day you wait. will add to you more and more love for the person you are waiting for. and that make him realy lucky.

Happy to comment to your post. Salam Alekom

baby يقول...

keep praying ya sara :)

rabna m3aki w m3ana :)

solo يقول...

حلو أوووووى البوست ده ياسارة
حاسة بيكى وحاسة بكل كلمة قولتيها
ومفيش غير الإنتظار والدعاء
سلااااام

key of life يقول...

قدر الله وما شاء فعل
ويمكن يكون دا الي فيه الخير إن شاء الله
بصي علي المميزات بقي وركزي فيها
وأدعي ربنا :)
سلام

The King Of Sadness يقول...

بصراحهرالبةست ده روووعه والله
جامد جدااا
فى حاجات الواحد سعات مش بيعرف يعمل فيها حاجه مع ان نفس الشخص ده
ممكن يعمل اى حااااااجخ ومس يقووول لحاجه لا ويحاول فى كل حاجه
بس يجى عند دى بالزااات ويقف

مش يقدر يعمل غير انه يصلى ويدعى ربنا

وان شاء الله خير

محمود رياش يقول...

بصراحة..
بساطة فى الاسلوب شدتنى
وموضوعات جذبتنى
المدونة كلها عجبتنى ومبسوط جدا انى عرفتها

دعوة لزيارة لمدونتى المتواضعة..

http://mahmoudryash.blogspot.com
مدونة غمض عينيك..مقالات عن النجاح فى الحياة وتطوير الشخصية

اتمنى تلبى دعوتى
خالص الشكر مقدما

SimbaGirl يقول...

Good
فعلا معندنااش كلنا غير الصبر والدعاء
فى حديث عن الرسول صلى الله عليه وسلم بيقول
"ان الله يستحى ان يرد عبده صفرا " صدق رسول الله صلى الله عليه وسلم
صفرا معناها من غير ما يديله طلبه

دوامى على الصلاه ودعاء ربنا

وربنا يوفقك

غير معرف يقول...

تفائلوا بالخير تجدوه

MY FATE يقول...

جزاكم الله خيرا يا جماعة على الدعوات
بجد محتاجة قوي الدعوات دي
أنا مش عارفة هى المواضيع دي مش راضية تخلص ليه؟
يعني مش عارفة الأمور هتفضل متعقدة لامتي :(
ربنا يفرجها بقي :(
واللى فيه الخير ربنا يقدمه