السبت، 22 أغسطس 2009

رمضان جه


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
رمضان جه هيييييييييييييييه :)
فرحانة قوي انه جه
زي الأطفال مع أني مش فاهمة هما بيفرحوا ليه :)
وامبارح بالذات 21-8-2009 كنت فرحانة لأسباب كتيرة جداااااااااا
عاوزة أسجل اليوم ده عشان الواحد يفضل يفتكره لما يضايق قوي :)
ربنا يهديني ويريحلي بالي على طوووووووول يا رب
ويتقبل صيامنا وقيامنا وأعمالنا ويغفرلنا ذنوبنا ويعفو عنا ويعتقنا من النار

كل سنة والناس كلها طيبة ورمضان كريم

وأنا متفائلة قوي أن الشهر ده هيبقي فيه خير كتير لينا كلنا إن شاء الله

مش هأطول فى الكلام كفاية كده :)
سلااااااااام


هناك 8 تعليقات:

غير معرف يقول...

كل سنة وانتي طيبة
ورمضان كريم عليكي ان شاء الله
:)
وربنا يجعل كل ايامك فرح ومفيش غم يجيلك ابداا
:)
صوما مقبولا وافطارا شهيا
:D

Rana يقول...

kol sana w 2nty tayeba ya soOoOo .
w ramdan kareem ya rab yeb2a sh3r 5eer 3aliky ya rab :D

hend89 يقول...

تقبل الله منا ومنكم ان شاء الله

solo يقول...

كل سنة وأنتى طيبة يا سارة
ورمضان كريم وربنا يجعل أيامك كلها فرح ياااااارب وأنا كمان متفائلة بالشهر ده جدااااااا

lovely eyes يقول...

كل سنة وانتى طيبة يا لالا
وان شاء الله يبقى رمضان فيه الخير كله
وربنا يتقبل منا اعمالنا
بس بصراحه
رمضان انا مش حاسه بيه السنه دى
رغم انى جبت الفانوس :)
بس مش عارفه :(

M Al3wady يقول...

كل سنة والجميع بخير وربنا يكرمنا كلنا ويجعلنا من عتقاء هذا الشهر الكريم من النار

Adel Mody يقول...

كل سنة وانتى طيبة

ورمضان كريم عليكى و علينا كلنا

key of life يقول...

كل سنه وأنتي طيبه :)
وربنا يتقبل منا جميعا إن شاء الله
معلش متأخر بقي بس أنا مش دخلت النت من أول رمضان
وأنا كمان فرحانه برمضان :)
سلام