الخميس، 9 يوليو 2009

Happy BirthDay


شايفين
الطيور بتطير فى شكل رقم 7
وهذا وإن دل على شيئ هيدل على مدي عبقرية الرقم ده :)
وسبحان الله يعني
شهر 7 زي رقم 7 كده مميز جداااا على الأقل بالنسبة ليا
وبعدين رقم 7 مميز فى حاجات كتيرة يعني السماوات سبع والارض سبع
وأيام الأسبوع 7 برضه :)
رقم مهم مهم يعني :)
وأهم حاجة فى الشهر أن عيد ميلادي فى الشهر ده
اه والله 10-7
يوم مهم جدا زي ما أحنا شايفين
وفى نفس اليوم عيد ميلاد سلمي بنت عمي
كل سنة وهى طيبة وكل سنة وأنا طيبة
وكل سنة واخويا طيب عيد ميلاده كان يوم 5
وكل سنة وكل الناس اللى مولودة فى شهر 7 بخير :)
إحساس غريب أن الواحد كمل 20 سنة
والأغرب أن السنة الجاية فى عيد ميلادي هيكون حاجات كتيرة اتغيرت
هأكون اتخرجت المفروض :(
وأنا أصلا مش عاوزة خاالص
بس أنا هأفرح ما هو عيد ميلااادي بقي :)
وعيد ميلاد سلملم هانم بنت عمي هتكمل 6 سنين بحااالهم :)
إحساس غريب أنها فيها كتير مني كده ومن حركاتي وأنا صغيرة
تلاقيني مش عارفة أزعق ما هى نفس حركتي =))
كفاية كده الواحد فرحان ومتفائل مع أن فيه حاجة كده مضايقاني شوية
بس الفرح هيبقي أكتر إن شاء الله
وكل سنة وكل الناس طيبة
وربنا يحققلنا كل أحلامنا ياااااااارب
سلاااااااااااام

وأنا داخلة على المدونة أكتب الكلام اللى فوق ده لاقيت سمر حبيبة قلبي كاتبة الكلام ده :*

طبعا سارة دايما تقولي لو في موضوع في بالي "لو عاوزة تكتبيه علي المدونة أكتبيه
أنا وأنتى أيه غير خمسه ;) "
فقولت بقي أنهارده يوم مميز جداااااا
يوم عيد ميلادك
فهكتب بقي
كل سنة وأنتي طيبة وعسوله :)
وعقبال سنين كتيرررررررر سعيدة
وتحققي كل أحلامك وطموحاتك إن شاء الله
وبالمناسبه السعيده دي بقي هنغني كلنا
"عيد ميلاد الليله مين ؟
عيد ميلاد النونه
هنفرح ست الحلوين ونشيلها في عيونا
نتمنى لها كل أمالها تتحقق وتعيش فرحانه"
أسمعى بقي الأغنيه أحسن عشان صوتى تعبان شويه :D




هناك 15 تعليقًا:

key of life يقول...

كل سنة وأنتي طيبه يالالا
طلعتى طالبه أنه يسجل أهو :)
طبعا بما أننا أصحاب فوق العاده فالباسوورد عصرت مخي عشان أفتكره والحمدلله أفتكرت
وقولت أكتبلك كلمتين بالمناسبه السعيده دي ونغني بقي :D
يا رب تحققي كل أمنياتك وأحلامك وتبقي سعيده دايما دايما ومتزعليش ولا فمتو ثانيه خالص :)
سلاااااام

lovely eyes يقول...

اولا كل سنه وانتى طيبة يا سارة
ثانيا بما انك بتحبى رقم سبعه فانا عاوزة اقولك ان انا عندى مقال كنت عيناه علشانك علشان بيتكلم عن رقم سبعه
وقولت انى هعينه علشانك بس احتمال ابقى اكتبه ليكى
ثالثا بقى اديكى يا سمر رديتى قبلى المرة دى
بس مش تنكرى انى انا رديت الاول فى المنتدى
اعمل ايه اليوم عندى بيبدا قبلك (;

solo يقول...

كل سنة وأنتى طيبة يالالا
وعقبال يارب مية سنة تحققى فيهم كل اللى إنتى عايزاه وتتمنيه وأشوفك سعيدة دايما عشان أنا كمان أكون سعيدة
طبعا إنتى عارفة إحنا كنا مستنين اليوم ده من زمااااااااان إن شاء الله يكون يوم سعيد وجميييييييييييل
ويارب تكون سنة سعيدة عليكى يارب مليانة بالمفاجأت السعيدة

MMF يقول...

كل سنة وحضرتك طيبة ,
وعقبـــال مليون سنة سعيدة

Happy Birthday

diyaa mahmoud يقول...

"عيد ميلاد الليله مين
عيد ميلا ساره" :)

كل سنه وانتى طيبه ياساره ويارب تحققى كل اللى نفسك فيه
هو انتى نفسك فى ايه؟؟؟ oO

Rana يقول...

kol sana w 2nty tayeba w b alf 5eer ya sara ya gamila :)

w ya rab t7a22y kol 2ly nefsek fih ya ab :)

Adel Mody يقول...

كل سنة وانتى طيب

وعقبال 100 سنة

فين الترطة يا جدعان:)

سلااااام

Ahmed Samir يقول...

كل سنه وحضرتك طيبه
انتم السابقون ونحن اللاحقون ان شاء الله :P

صفا سارة يقول...

كل سنه وانتى طيبه ا جميل وعقبال ميييت سنه :*

ٍSalma يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا جميييل هيا جت متأخره شويه معلش

ربنا يجعلها سنه سعيده عليكى ان شاء الله وتحققى كل اللى بتتمنيه

دى سنه مميزه جدا على فكره واسالى مجرب ;)

سلااااام

MY FATE يقول...

كل سنة وأنتوا كلكم طيبين
ربنا يخليكوا
وإن شاء الله تبقي سنة حلوة علينا كلنا وخصوصا فى الدراسة :D
ومنورين المدونة :)
ٍسلاااااام

غير معرف يقول...

يا نهاااااااااار
!!
انا اخر واحد يجي يقولك كل سنة وانتي طيبة
:)
معلش والله اليومين اللي فاتوا دوول مكنش في نت اصلا ولسه راجع البيت امبارح
!!
عموما .. كل سنة وانتي طيبة يا myfate
:)
وان شاء الله السنة الجاية تحققي كل اللي نفسك فيه .. وسنة سعيدة عليكي يااارب
:D
وشهر 7 احسن شهر طبعا
:)

MY FATE يقول...

elahlawy

:) ولا متأخر ولا حاجة أنا متسجلة عند الحكومة يوم 17-7 يعني لسه فى السليم :)
وألف شكر على ردك :)
أحلي حاجة أن عدد الردود مبقاش 13 أصلي مش بأحب الرقم ده :)
وشهر 7 حلو وكمان شهر 6 جميييييل جدااا عشان شهر 7 بيبقي أقرب :)
وكل سنة وأنت طيب ويا رب تبقي السنة دي وأحنا عندنا 20 سنة سنة حلوة علينااا كلناااا ياا رب :)
سلااااام

baby يقول...

كل سنة وانتى طيبة ياسارة :)

اتأخرت جدا انا عارفة ..بس معلش بقى كنت مسافرة :)

Happy birthday b2a :D

MY FATE يقول...

وأنتي طيبة يا أماني
وتيجي براحتك خالص :) ولا متأخر ولا حاجة :*