الثلاثاء، 28 يوليو 2009

أنا بأعشق البحر


أنا بأعشق البحر أه والله فعلا دي حقيقة علمية :)
ياااااااااااه البحر هو ده الحاجة الوحيدة -وعيد ميلادي- اللى بيخلني أستحمل الصيف
البحر كبيييييييييييييير ومخيييييييف ورااااااااااائع فى نفس الوقت
ساعات بأحسه زيي مش ثابت على حال D: بغزالة يعني D:
بتحس دائما أنه فاهمك وحاسسك بيك وكأنه بتاعك أنت وبس
بتحس لما تقف قدامه كده وتغمض عينيك -ولو مفيش حد حواليك تفرد ايديك الاتنين على اخرهم زي ما تكون هتطير- وتشم ريحته وتسمع صوت الهواء كأنه بيغسلك من جواك بيمسحك همومك
بيخليني عندي القدرة أني أرجع تاني وأنا مزاجي صاااافى ومستعدة لأي حاجة
البحر الكلام عنه ما اعتقدش هيخلص
بس هو وحشني قوووووووووووووي وعاوزة أروح
وأعتقد دي الحاجة الوحيدة اللى ممكن تخرجني من الوحدة اللى أنا فيها لما أروح كده وأحكيله كل حاجة :)
وبأكرر الحقيقة العلمية تاااني "أنا بأعشق البحر"


هناك 5 تعليقات:

Mostafa Algyar يقول...

معتقدش ان في حد مبيحبش البحر
الطبيعه كلها والله رائعه سبحان الخالق لها جاذبيه مش معقوله بس برضو البحر حاجه تانيه

انا عن نفسي رحت مصايف كتييييير بس برضو البحر بيوحشني مش عشان العوم فيه لان غالبا الميه بتكون مش نظيفه بس علشان الواحد يحكي ويشم هوا :D
يلا عقبال الكل لما يروحوا المصايف ويشوفو البحر ويستمتعوا بيه
تقبلي مروري وسلامي ختامي

Rana يقول...

ســــــــــاره .. جيتي ع الجرح يا ساره :(
حتشل و اصيف .. اهئ اهئ

Unknown يقول...

الواحد لما يقعد قدام البحر بيحس بإحساس جميل , انا عن نفسى بحب اقعد فدام البحر وقت الغروب لان لونه بيكون رووووعه وكمان وقت الشروق , وفى الوقت اللى ف الوسط مابعرفش ادقق فى شكله اوى لانى بكون جواه لحد مابحس انى بوشت :D :D

solo يقول...

أنا كمان بعشق البحر
على قد ماهو ساعات بيكون مخيف على قد ما بيريحنى جدااااا بعشق منظر الغروب والشروق عمرى ما هنسى أول مرة نزلت فيها البحر وأنا صغيرة
يااااااااااه له ذكريات برضه مش هتتنسى

lovely eyes يقول...

انا كمان بعشق البحر
وبحبه فى كل الاوقات وخاصة وقت الغروب
انا بحس ان البحر الحاجه الوحيده اللى فى الدنيا اللى هتسمعك طول عمرك وعمرها ما هتزهق منك ولا هتمل
انا وحشنى البحر اوى
ارخم حاجه لما تشوفه قدامك كل يوم لكن مش قادر تنزله او تقعد قدامه (نظام ذل يعنى ) :(