السبت، 13 ديسمبر 2008

رحلة تجنن

أولا السلام عليكم
ثانيا بقي كل سنة وانتوا طيبين العيد خلص :)) بس هو النت اللى كان فاصل بقي
ثالثا بقي يوم 4-12-2008
أنا كنت فرحاااااانة (بعيدا عن بعض الحاجات اللى فى النص يعني)
وبجد مش عارفة أحكي وأقول ايه على الرحلة بس الصور بتعبر اكتر عشان تشوفوا الجو كان عامل ازاى وبالتالى تحسوا أحنا كنا حاسين بإيه الصور أهي وأكيد هي بتعبر عن مواهبي التصويرية (هما بالموبايل بتاعي فعادي يعني لو مش حلوين قوي ;) )
شايفين البحر شكله رائع ازاى؟؟؟؟

وخلي بالكم من الطائر اللى كان معدي لقطته أنا بسرعة جهمنية :)

نفس ذات الطائر (ما شاء الله عليا ;) )

لكم ان تتخيلوا بقي مزاج الواحد يبقي عامل ازاى وهو قاعد قدام المنظر ده ده طبعا غير التهييس بتاع الأصحاب و غير اللى عملناه بلليل والملاهي وعضمنا اللى اتكسر يعني فعلااا اليوم ده كان يوم مفرررررح جدااا أنا عملت البوست عشان أفتكر اليوم وعشان أختي الصغيرة كانت مستنية أني أعمل ;)
سلااام بقي


هناك 17 تعليقًا:

key of life يقول...

فعلا الصور بتعبر عن اليوم دا
لأنه فعلا كان جامد جداااااا
وأحلي ما فيه أننا كنا سوا
طبعا بعيدا عن الحاجات التانيه الغريبه دى ;)
يلا كل رحله وأحنا طيبين :)
سلام

solo يقول...

ميرسى ياسارة يا أختى عشان كتبتى على البلوج أنا كنت مستنياكى
والصور بجد منظرها جميلة جدااااااا ومعبرة وخاصة الطير اللى عده فى النص ده هههههههههههه
بجد اليوم ده كان جااااااااااامد
وعملنا فيه كل اللى نفسنا فيه
أنا فرحانة جدااااااا ده كفاية كل ما أفتكر المواقف اللى حصلتلنا بموت على نفسى من الضحك
عقبال الرحلة الجاية بقه إن شاء الله

diyaa mahmoud يقول...

فعلا كانت رحله تجنن
والميه بالذات كانت جنان
اكيد فاهمه قصدى ;D
وان شا الله مش اخر واحده ;D

wild flower يقول...

يا رب دايما كده تبقوا مبسوطين

و ميبقاش فيه اكتئاب ابدا ابدا

و يارب تطلعوا رحله تانيه مع بعض و تبقوا مبسوطين برضو

انا جيت عشان استأذن منك اني اسيف الصور اللي انتي مصوراها دي عندي احسن يكون فيه حقوق ملكيه ولا حاجه

:)

بجد جميله جدا جدا خصوصا التانيه والتالته

بجد فنانه يا ساره تسلم ايديكي

Adel Mody يقول...

فكرتينى برحلة دريم بارك

يااااااة كان يوم جميل

يارب تكونو مبسوطين على طول كدة

وبلاش الكئابة دى باة

hager يقول...

ياااه اخيرااا يا بنتي دانا كنت تعبانلكوا
ويا رب دايما مبسوطين ومتهنيين وفرحانين ومزقططين :)

¨°o.O ( do2_do2 ) O.o°¨ يقول...

حمدالله عالسلامه
بس مفمتش الرحله كانت فين
والصور تتشاف احلى لو اتضغط عليها

MY FATE يقول...

فعلا كانت رحلة حلوة
شكرا لكل اللى ردوا

¨°o.O ( DoOkDoOoK ) O.o°¨
الله يسلمك
وكانت الرحلة لاسكندرية مش شايف البحر يعني؟؟؟ ده كان تحفة يومهااا
ويا رب نبقي كلنا مبسوطين دائما وفرحانين دائما وبعدين الصور تحفة من كل الأوجه (ما أنا اللى مصورة بقي)

hager
وأنا كمان كنت تعبانة يا هاجر بس الحمد لله أن الرحلة طلعت وتعبي مش راح على الفاضى

wild flower
والصور اللى عايزها ياخدها بس حقوقي تبقي محفوظة واسمي يتحط عليهم ;)
والله يخليكي وشكراا لمرورك منورة المدونة

Adel Mody
ورحلة دريم برضه كانت حلوة جداااااا

يااا رب نطلع رحلة تانية الترم الجاي بقي (لو ينفع بكرة أنا موافقة :D )
سلااام

Adel Mody يقول...

لو بكرة انا مستعد :)

بس حكم القوى باة نعمل اية

M Al3wady يقول...

الصور حلوة بحد سبحان الله

غير معرف يقول...

يالا يا ستي مبروووووك على طلوعكم الرحلة اللي كنتم مستنينها بفارغ الصبر
:D
كل سنة وانتي طيبة .. وان شاء الله نعمل واحدة الترم التاني .. بس يارب يكون المزاج اتعدل شوية
...
اه على فكرة الصور حلوة .. جامدة اوووي
انا برضه بمووت في تصوير المناظر الطبيعية
:D
سلاااااااام

MY FATE يقول...

The Aorta

شكرا على الرد
ما هو اكيد الصور حلوة ده غير أن الطبيعية حلوة والبحر يجنن والجو يهبل كان فيه إبداع من المصور برضه ;)

elahlawy

الله يبارك فيك
ونعمل رحلة دلوقتي لو ينفع أنا موافقة :D
والله يخليك شكلي هأسيب حاسبات وأقلب تصوير وخلاص :D بس فعلا يعني المنظر كان لازم يتصور كان يعني حاجة كده فوق الوصف الواحد حس براحة
وبعدين ما هو لما يبقي المزاج مش مظبوط الواحد يبطلع رحلة يظبطه ولا ايه؟ ;)
وكل سنة وأنت طيب برضه :)
سلااام

غير معرف يقول...

وبعدين ما هو لما يبقي المزاج مش مظبوط الواحد يبطلع رحلة يظبطه ولا ايه؟ ;)

...
مش شرط على فكرة .. ممكن بكلمة صغيرة كل حاجة تتعدل .. والمزاج يبقى تمام
:D
يالا ربنا معانا

lovely eyes يقول...

طبعا انا برد متاخر اوى بس انتى عارفه ظروف النت بقى
والصور بجد جامده اوووووووووووووى زى اليوم بالظبط وطبعا احلى مافيها ان احنا طلعنها فى اخر لحظه وعقبال الرحله اللى جاى
يلا بقى دريم تنادى
سلام

صفا سارة يقول...

معلش الرد متأخر يا سارة
تصدقى بجد كان نفسى اكون فى الرحله دى بس يلا تتعوض ان شاء الله المهم انكوا اتبسطوا يا جميل

Unknown يقول...

يارب تكوني اتبسطي طبعا أنا جيت متأخر جدا بس يلا
مودتي وياريت تتقبلي مروري الذي لن يكون لمرة واحدة فقط

MY FATE يقول...

شكرا على الردود
منورين المدونة

elahlawy
ماشى يا رب المزاج يكون دائما معدول
ويا رب نطلع رحلة تانية لأحسن فات كتير من غير ما نطلع رحلة أنا زهقت بقي :D

صفا
شكرا على الرد ومش متأخرة قوي يعني
وإن شاء الله نطلع رحلة تانية وتيجي معانا لسه فيه فرصة

كاتب مصري
شكرا على الرد
ونورت المدونة ويارب ماتبقاش دي أخر زيارة
سلااام