الخميس، 13 نوفمبر 2008

عيد ميلاد سولو

عيد ميلاد أختي الصغيرة

كمان كام دقيقة كدا هنبدأ فى يوم جديد يوم 14-11 واليوم ده هو عيد ميلااااااااااد سولو
كل سنة وأنتي طيبة يا سارة وعقبال ما أشوف كل أحلامك بتتحقق وأديكي كملتي 19 سنة عشان ندخل أسبوع الإمتحانات وأحنا كلنا مكملين ال 19 سنة :D
طبعا حكاية أختي الصغيرة دي نوعا ما سببها تقريبا كدا عقدة عندي عشان مليش أخوات :D
والاحتمال الأكبر أن سارة بتخلي الواحد نفسه يعملها كل اللى عايزاه عشان هى أطيب من أني أقولها لأ أصلا
سارة بجد شخصية من أطيب الناس اللى فى العالم كله
طيبة وعسولة ومن النوع اللى يتحب بسرعة وفعلا ما ينفعش نرفضلها طلب ودا غير أن اسمها على اسمي :D
بس للأسف الواحد فات منه سنة وأنا مكنتش قريبة منها بما فيه الكفاية (زي الأيام دي لزقين فى بعض :D )
ده غير أن سارة ليها معايا ذكريات كتيرة جدااااااااا
منها "منك لربنا" هههههههههههه وكتير بقي من أول أيام الإمتحانات إلي تهييس ما بعد الإمتحان وأكيد أحلي رحلة (وإن شاء الله الرحلة اللى جاية كمان) وأهم حاجة نخلي عندنا أمل :D
بجد أنا فرحانة جداااااااا أن النهاردة عيد ميلادهااا
وفعلا يا سارة أنا فرحانة جدا أني اتعرفت عليكي
الواحد بيحس براحة كبيرة جدااااااا وهو معاكي ومع باقى الشلة بتاعتنا
وكمان أنا بأحس أن ليا ناس أحكيلها وأفضفض معاها بالحاجات اللى بتضايقني حد يساعدني لما أقع فى مشكلة حد يهيس معايا ويزعل معايا برضه
مليش غيركم أحكيله ماما مش جابت ليا أخوات بنات خااالص :) هما أخواتي الأتنين الولاد ودول أكبر مني بقي هما شغالين بس أكيد فيه فرق :D
بس ربنا عوضني بيكي وبباقى الشلة وبشوية قرايب مهمين :D
ربنا يخليكم ليااااااا
وكل سنة وأنتي طيبة يا أختي يا صغيرة :D

هناك 19 تعليقًا:

سهر الليالي يقول...

انا متفقه معاكي علي كل الكلام اللي قولته علي ساره
بجد انسانه جميله جدا
وانا بجد بموت فيها لانها طيبه جدا ورقيقه موت
وربنايعنها علي الشبكات

كل سنه وانتي طيبه يا ساره
عقبال مليون سنه
يارب تبقي سنه سعيده عليكي وتكوني دايما سعيده

ربنا يخليك اختك الصغيره

hager يقول...

happy birth day sarah

غير معرف يقول...

كل سنة واختك الصغيرة طيبة
وعقبال 100 سنة كمان
:)

M Al3wady يقول...

كل سنة والجميع بخير وربنا يزيد فى أعمار الجميع ويزيدهم فيها احسانا

solo يقول...

وأنتوا طيبين كلكوا
وميرسى ليكى يا سارة إنك عملتى بوست كامل عشانى أنا بجد بحبك أوى ومقدرش أستغنى عنك وأكيد طبعا لينا ذكريات مع بعض عمرها ما هتتنسى وأحلاهم منك لربنا وأحلى رحلة ويارب نطلع التانية وأنا لسه عندى أمل
وأنا محظوظة جدااااااااا إنى قربت منك ومن باقية الشلة ويارب نفضل أصحاب على طول
وشكراااااااا على الكلام الحلو ده
وأنا ليا الشرف إنى أبقى أختك الصغننة
وميرسى ليكى مرة تانية
وشكرااااا لكل اللى دخل وقال كلمة

سهر الليالي يقول...

احم احم
سوري خالص علي الغلطه المطبيعيه اللي حصلت مني دي ياساره
والله كنت بحس انه عيد ميلادك انتي
انا اسفه جدا

كل سنه وانت طيبه يا سولو
عقبال مليون سنه


سوري خالص

key of life يقول...

كل سنة وبنتى الصغيرة طيبه وعقبال ما أشوفها وهى بتحقق حلم حلم وامنيه امنيه يا رب وتبقي سعيدة علي طول ونفضل سوا دايما :)
سلام

diyaa mahmoud يقول...

كل ده من وراى يا ساره

بوست عل البلوج وفى المنتدى وانا اخر من يعلم

ماشى كله عشان ساره برضه (مش انتى)

كل 1000 سنه وانتى يا سولو

ايوه ايوه
عمالين تفتكروا فى الرحله هه
قطر الظلام فاكرين ولا افضحكوا

key of life@
"كل سنة وبنتى الصغيرة "

ياساتر كان لازم يعنى تقوليها
لازم تفكرينى يعنى

يلا سلام

نوسه وريمان فى هاكونا مطاطا يقول...

السلام عليكم

كل سنه وهى طيبه

وعقبال يا رب ميت سنه واكتر كمان

MY FATE يقول...

بجد شكرا لكل اللى ردوا
وعادي يا فراشة مفيش مشكلة أنا وسارة أخوات مفيش فرق :D
وكل سنة وكل اللى ردوا طيبين
وربنا يحقق ليكوا كل أحلامك
وبجد يا سارة ربنا يخليكي ليا ويحققلك كل أحلامك
وإن شاء الله برضه تبقي رحلتنا هى أحلي إحتفال بعيد ميلادك هو أينعم يوم 2-12 هيبقي بعيد بس مش مشكلة بقي
سلااااااااااااااام

mohamed ghalia يقول...

كل سنة وهيا طيبة وإلى الله اقرب
ربنا يسعدكم دايما
تحياتى

¨°o.O ( do2_do2 ) O.o°¨ يقول...

مبروك التغيير

وكل سنه وصديقتك طيبه

وعقبال سنييين كتييير ليكى وليها

غير معرف يقول...

كل سنة وانتى طيبة يا سارة
وعقبال مئة سنة
وفعلا سارة من الشخصيات الطيبة جدا واللى تتحب اوى

ويارب اكمل انا كمان 19 ادعولى بقا
وادعو كمان ربنا يتمم املنا على خير

MY FATE يقول...

شكرا ليكوا
وكل سنة وأنتم طيبين
mohamed ghalia
وشكرا لحضرتك وربنا يتقبل الدعاااء يا رب
والله يبارك فيك التغيير يا بشمهندس دوك دوك :D
ويا رب يا سارة نطلع الرحلة قبل ما أموت :D
اهو أبيض اهو عشان قرب الامتحانات وفيه تحت خالص بحر عشان الرحلة اللى بعد الامتحانات :D
سلام

solo يقول...

key of life,my fate
وأنتم طيبين ويارب نفضل مع بعض دايما
وأنا بحبكم ومقدرش أستغنى عنكم
وإن شاء الله نطلع الرحلة

ويارب يا senioreta تكملى 19 سنة وميرسى على الكلام الحلو ده
وميرسى مرة تانية لكل دخل رد وأنتوا طيبين كلكوا

محمد فاروق الشاذلى يقول...

كل سنة وانتم طيبين وصداقتكم وأخوتكم فى ارتباط اقوى

Adel Mody يقول...

كل سنة وانتى طيبة يا سارة اى نعم هى جاية متأخرة بس انا لسة شايف الموضوع انهردة

يلا يارب تفضلو مع بعض ديما و عقبال 1000000 سنة

اقصوصه يقول...

كل عام وساره بالف خير

انا بعد ما عندي اخوات

ولا اخوان :)

يعني الحال من بعده

اتمنى تقبليني صديقد يديده لج :)

MY FATE يقول...

@قلب مصرى
وحضرتك طيب وربنا يتقبل الدعاء

@Adel Mody
وكل سنة وأنت طيب ومش متأخرة ولا حاجة

@اقصوصه
وأنتي طيبة وشكرا ليكي وأكيد يعني يشرفني تنوري المدونة دايمااا
هو أنا ليا أخوات ولاد أكبر مني بس مليش أخوات بنات خالص
سلااام