‏إظهار الرسائل ذات التسميات أعياد ميلاااد. إظهار كافة الرسائل
‏إظهار الرسائل ذات التسميات أعياد ميلاااد. إظهار كافة الرسائل

السبت، 9 يناير 2010

عيد ميلاااد سمسمتي



الآن وحصريااا فقط على مدونتي

أنا وسولا ونووشو وإحتفال أقل ما يكون
بمناسبة خاصة جداااااااا
محتاجة كلام كتير عشان يقدر يوصف مدي سعادتنا بيها

عيد ميلااد سمسم

كل سنة وأنتي طيبة يا سمسمتي

وعقبال سنين كتيرة تقضيهم فى سعادة وراحة بال بإذن الله

وربنا يسعدلك أيامك :D

أكيد يعني مش هلاقي كلام كفاية عشان أقوله ليكي

بس أكيد برضه أنك حاسة باللي جوايا

سمسمتي يعني قلب الأم :D

سمسم يعني مصررررر :*

يعني ده إحتفال جمهوري بعيد ميلادك يا سمسم

مش هأقدر أقولك غير ربنا ما يحرمنا من بعض أبداااا
ونفضل سوا على طووووووول

واستمتعي
عشان زي ما كتبتي فى الورقة التاريخية

The last is the best
عاااوزااكي تعيشي بقي إستمتاع على الآخر خااالص يعني :*


والآن مع سولا -أنا اتكلمت كتير كده :D-


عيد ميلاد الليلة مييييييييييييييييييييين


عيد ميلاد سمسم

هنفرح ست الحلوين ونشيلها فى عيونا

النهاردة عيد ميلاد أحن وأطيب قلب فى الدنيا

عيد ميلاد سمسم

يعنى كل كلمة حلوة ممكن تقولها

يعنى كل كلمة حنينة

يعنى عيد ميلاد مامتى فى حنيتها وخوفها علينا

حاسة إنى عايزة أقول كلام كتيييييييييييير كمان
يعبر على اللى أنا فيه
بس مهما قولت مش هقدر أوصفك
ولا هقدر أعبر عجز اللسان بقى عن الكلام

كل سنة وإنتى طيبة يا سمسم

ويارب السنة الجديدة تكون حلوة عليكى ياااااااااااااااااارب
وتحققى فيه كل اللى بتتمنيه وبتحلمى بيه

ونفضل أصحاب على طول

آميييين يااااا رب


ومع نوشو كختام :)
بكلمة مختصرة

كل سنة وأنتي طيبة
بحبك :*

:*:*

الأحد، 9 أغسطس 2009

عيد ميلاد مدونتي

مدونتي حبيبتي
ياااااااه نسيت خاااااالص عيد ميلادك
بس أكيد يعني أنتي عارفة أني طول عمري بأنسي
هو كان يوم 1-6-2008 يوم الولادة :)

عدت سنة وشهرين اهو

حاسة أنى مقصرة معاكي قوي بس شوية كده وهابدأ أركز وأكتب حاجات كتيرة فى دماغي

كل سنة وأنتي طيبة يا مدونتي

ودي هدية مني ليكي

وعقبال سنين كتييييييير وتكوني دائما منورة بيا :D
ومنورة بالناس

وعاوزة الناس تدخل تشكر فى المدونة :D

قصدي عاوزة اشوف رأيكم فيها

إيجابيات سلبيات سواء فى المدونة أو حتى فيا
وكل سنة والناس طيبة
سلاااااااام

الجمعة، 9 يناير 2009

عيد ميلاااااااااااااااد سمسم

النهاااااردة يوم تاريخي
لابد من تسجيله
النهاردة يوم 10-1-2009
عيد ميلاااااااد سمسم سمسمتي حبيبة قلبي " وفيه اسم دلع كمان بس ده سر "
والحب الحب الشوق الشوق :)
بجد سمر دي أحلي هدية بعتها "القدر " لياااا
ومن أحلي الناس اللى ممكن الواحد يقابلهم ويتعرف عليهم
سمر بتتعامل معايا زي ما تكوني مامتي
وأنا بأحب أقولها يا ماما
عمري ما أعرف أزعلها لأن هأبقي زعلت نفسي الأول
عمري ما عرفت أخبي عليها حاجة
مش عارفة ليه بس هى بتعرف أني مخبية حاجة وبتعرف تخليني أتكلم من غير ما تعمل حاجة أصلا
وبتعرف تفهمني من غير حاجة من غير ما تشوف وشي بتعرف حالتي عاملة ازاى
ساعات كتيرة بأحس أنها فاهماني أكتر ما انا فاهمة نفسي
بجد لو فضلت أوصف فيها مش هيكفي كلام ولا هتكفي مساحة
يعني ازاى الواحد يوصف حلاوة البحر أو جمال السماء فى كلام عادي كده من بتاعنا؟؟؟
أكيد مش هينفع
سمر تحسها عاقلة جدااا لو اتكلمنا فى موضوع يخصنا أو حاجة بتضايقنا
وتلاقيها زينا فى جنونا لما نبقي فرحانين
وكفاية أنها أقرب ليا مني فعلااا
أخيراا كملت 20 سنة
والنهاردة يعني مش عارفة أقول ايه من الفرحة
يا ريت كان ليك حوالى 17 عيد ميلاد فى السنة عشان الواحد يفرح كده كتييير يا سمر
بجد بجد الواحد عاجز انه يوصف إحساسه دلوقتي
وعاجز انه يوصف اللى جواه
بس بجد ربنا يخليكي ليااااا
وأفضل "قدرك" على طول مع أني كنت عايزة أحميكي منه بس أعمل ايه بقي أنتي مصممة
كل سنة وأنتي طيبة يا سمسم
ويااااااااااااااا رب السنة دي تبقي أحلي بكتييييييييير من السنة اللى فاتت
ويااا رب ما أشوفك مضايقة أبداااا
وعامة لو شفتك هأبقي أضحكك "أمال أنا لازمتي ايه لو فضلتي مضايقة معايا" ولا ايه ؟ ;)
حاسة أن الدنيا كلها المفروض تغني وتنطط دلوقتي بس هي مكسوفة شوية يا سمسم :))
يللا كفاية كده على البوست بس أكيد مش كفاية عليكي
سلاااااااااااااااااام